Регіональне представництво в м.Рівне
066 840 34 94,  096 677 24 13,  063 930 40 50

Посилений ревіталізант для бензинових і газових двигунів

Категорія:  РЕВІТАЛІЗАНТИ  
Призначений для захисту від спрацювання і відновного ремонту бензинових і газових двигунів, в тому числі форсованих і з турбонаддуванням. Формує на поверхнях пар тертя металокерамічне покриття (деталі двигуна відновлюють свою геометрію). В результаті оновлений агрегат за своїми експлуатаційними характеристиками перевершує новий і гарантовано служить в 2-4 рази довше

  • Відновлює і захищає від спрацювання деталі, що труться, циліндропоршневої групи, кривошипно-шатунного і газорозподільного механізмів
  •  Значно знижує витрату пального (до 30% на холостому ходу)
  •  Підвищує до номінального тиск оливи в системі
  •  Вирівнює і збільшує компресію в циліндрах
  •  Підвищує потужність двигуна, покращує його прийомистість
  •  Знижує рівень шумів і вібрації в 10 разів
  •  Збільшує термін служби вузлів в 2-3 рази
  •  Захищає двигун від негативних наслідків «холодного пуску»
  •  Покращує роботу двигуна вже через 50-100 км
  •  Дозволяє експлуатацію двигуна при аварійному витоку оливи до 300 км

Застосування


Обробка двигуна проводиться в три етапи

1-й eтап: Вміст туби внести в оливоналивну горловину двигуна, прогрітого до робочої температури. Запустити двигун і дати йому попрацювати на холостому ходу 5-10 хвилин

2-й eтап: Проводиться в тому ж порядку через 100-250 км пробігу

3-й eтап: Проводиться в тому ж порядку через 100-250 км пробігу

Примітки

Обробка вважається закінченою не менше ніж через 1500 км пробігу.

Оливу до закінчення міняти не рекомендується.
Можлива обробка на холостому ходу (4 години - еквівалент 200 км пробігу).
Нові двигуни з пробігом до 20 000 км обробляти в один прийом.
Двигуни після капітального ремонту рекомендується обробляти в звичайному порядку в три етапи.
Обробка двигунів на зрідженому природному газі аналогічна обробці бензинових двигунів.
Захисне металокерамічне покриття формується на будь-якому працездатному механізмі, однак, якщо механізм (двигун) знаходиться в критичному стані, необхідно замінити зруйновані деталі.